VIVA LIVING Sittunderlag Filt Antracit

• Leverans 1-3 vardagar till DHL ombud
  • 69 kr frakt - gratis frakt över 890 kr
  • Enkel retur - 30 dagar öppet köp

VIVA LIVING Sittunderlag Filt Antracit:

Sittunderlag i varm filt

VIVA LIVING Sittunderlag Filt Antracit  bjuder dig på en varm och mjuk sittplats när du är ute på promenaden, i trädgården eller på hockeymatchen. Den mörkgråa färgen är neutral i designen. Sittunderlaget har en skön storlek på 35 x 35 cm och är 2 cm tjock. Yttermaterialet är i filt som är vadderad för lite mer komfort. Sittunderlaget väger 150 g är alltså lätt att ta med. Finns även i färgen stone.

Produktdetaljer:

• Material: 100 % polyester
  • Mått: 35 x 35 cm x 2 cm
  • Vikt: 150 g

Ett sittunderlag, även kallat en sittdyna eller en sittmatta, är en mjuk och bekväm form av underlag som används för att sitta på. Den kan vara praktisk att ha med sig när man är ute och campar, vandrar, besöker en festival eller äter picknick för att göra det mer bekvämt att sitta på marken. Men den är också praktiskt när man tittar på barnens träning, till exempel som en bekväm sittplats vid sidlinjen. Även hemma kan den komma till nytta, som extra värme på dina stolar eller för de vädertåliga modeller även som underlag när du jobbar i trädgården.

Recensioner

Det finns inga recensioner än.

Bli först med att recensera ”VIVA LIVING Sittunderlag Filt Antracit”

Sittunderlag av filt i mörkgrå nyans
VIVA LIVING Sittunderlag Filt Antracit

I lager

Vår sida använder kakor för en optimal användningsupplevelse av sidan och i marknadsföringssyfte. Genom att använda sidan, accepterar du att kakorna används.